Klantenservice

Klantenservice Creaplot

Contact

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice.

Per e-mail

Stuur een e-mail naar info@creaplot.nl Wij beantwoorden jou mail zo snel mogelijk. In het algemeen is dit uiterlijk binnen 1 werkdag.

Telefonisch

Wil je liever iemand spreken? Dat is ook zeker mogelijk. Je kunt onze klantservice bereiken op telefoonnummer: 085-4018709.
Op werkdagen zijn wij tussen 08:30 en 17:00 telefonisch bereikbaar

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag – 08:30 – 17:00

Bestellen

Stap 1. Ga naar onze webshop/winkel

Ga naar de juiste categorie onder het kopje winkel onder de hoofdbalk en zoek het gewenste artikel.

Stap 2. Plaats het gewenste artikel in je winkelwagen

Kies het artikel dat je wilt bestellen en klik op het product om vervolgens het gewenste aantal in je winkelwagen te plaatsen. Bij het bestellen van stickerfolies en textielfolies selecteer je eerst de gewenste kleur en daarna de gewenste afmeting. Bij aantal kun je aangeven hoeveel vellen / meters je wilt ontvangen. Mocht je meerdere producten willen bestellen kun je nog even verder winkelen.

Stap 3. Ga naar je winkelwagen

Bovenin de menubalk verschijnt een icoontje van een winkelwagen met de aantal producten die je erin geplaatst heb. Klik op dit icoontje om eventuele aantallen nog aan te passen of naar de verzendmethode /afrekenen te gaan door te kiezen voor doorgaan naar afrekenen.

Stap 4. Afleveradres en betaalwijze

Vul hier jou factuurgegevens in en eventueel het adres waar de bestelling afgeleverd moet worden (indien afwijkend). Onderaan de pagina kun je kiezen voor verschillende betaalmethodes. Betaal je per Ideal of per Mister Cash? Dan zal je bestelling dezelfde dag nog worden verwerkt (mits voor 15:00 besteld).

Stap 5. Bestelling afronden

Kies nu voor bestelling plaatsen. Indien je gekozen hebt voor Ideal of Mistercash word je automatisch doorverwezen naar de betaalpagina. Na het correct afwerken van deze pagina zal je bestelling pas afgerond worden. Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Verzending

Wij betalen voor jou de verzendkosten, bij bestellingen boven de € 100,00 en die geleverd worden in Nederland. Bij een bestelling onder de € 100,00 betaal je slecht € 6,95 verzendkosten. Voor bestellingen naar België is verzending gratis boven een bedrag van € 150,00 Bij een bestelling naar België onder de € 150,00 betaal je € 8,95.

Nederland
Onder de € 100,00 : € 6,95
Boven de € 100,00: Gratis
België
Onder de € 150,00 : € 8,95
Boven de € 150,00 : Gratis

Je zending zal worden verstuurd met DPD pakketdienst. Zodra jouw pakket is verstuurd, ontvang je hierover een bevestiging per e-mail met daarin een track& trace code. Met deze code kun je zien wanneer je pakket wordt afgeleverd. Ook ontvang je op de dag zelf een e-mail met een geschat tijdstip van aflevering.

Er moet altijd getekend worden voor ontvangst en het pakket wordt alleen geleverd op het aangegeven adres. Mocht je onverwacht niet aanwezig zijn, zal het pakket de volgende werkdag worden aangeboden. Na 2 mislukte pogingen tot aanbieden, zal het pakket worden doorgestuurd naar een parcelshop waar deze afgehaald kan worden. Je ontvangt hierover bericht van DPD.

Levertijd

Al onze producten zijn uit voorraad leverbaar en worden dezelfde dag nog verstuurd, mits je voor 15:00 besteld en hebt afgerekend.

Vanaf dit punt zal de vervoerder ervoor zorgen dat het pakket zo snel mogelijk bij jouw thuis aankomt. Doorgaans is dit de volgende werkdag, echter komt het voor dat de verzending er langer over doet door onverwachte omstandigheden.

Mocht het toch voorkomen dat een product niet voorradig is, nemen wij contact met je op, zodat je de bestelling kunt annuleren of een andere artikel kunt uitzoeken. Met een voorraad icoon wordt dit ook bij het product zelf aangegeven.

Betalen

Je kunt bij ons veilig en vertrouwd afrekenen met verschillende betaalmethoden

Vooruitbetaling per bank

Na het plaatsen van een bestelling waarbij u heeft gekozen voor ‘vooruitbetaling per bank’ krijg je van ons een e-mail met alle bankgegevens en het verschuldigde bedrag. Je kunt dit bedrag overmaken onder vermelding van bestelnummer naar ING BANK, Ten name van Creaplot B.V.
IBAN: NL84 INGB 0006 774346

Houdt er rekening mee dat de levertijd pas ingaat nadat de betaling bij ons op de bankrekening is bijgeschreven. Zodra je kiest voor vooruitbetaling per bank loop je het risico dat je bestelling vertraging oploopt.

Ideal / MisterCash

Je kunt veilig en vertrouwd met je eigen bank middels iDeal betalen. (of Mistercash voor Belgische klanten)

iDeal is beschikbaar voor vele verschillende banken. Pay.nl is het bedrijf wat het betalingsverkeer voor ons verzorgt. Bij de betaling zul je deze naam ook als begunstigde zien.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Creaplot.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België) AfterPay voert voor Creaplot.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Spray-pay SprayPay – Gespreid betalen SprayPay voert voor ons het volledige proces uit voor het gespreid betalen.Gespreid betalen is mogelijk vanaf een aankoopbedrag van €250 tot €2500,-.Om via SprayPay te kunnen betalen moet je de volgende stappen doorlopen: • Inkomsten / lasten toets • Identificatie met behulp van IDIN • Overeenkomst digitaal accepteren • Automatische incasso machtiging afgeven. Dit gebeurt allemaal online, zorgvuldig en uiterst efficiënt. Direct krijg je te horen of gespreid betalen mogelijk is. Als de aanvraag volledig is afgerond en door SprayPay wordt goedgekeurd zal de bestelling worden opgestuurd. SprayPay zal vervolgens het eerste termijnbedrag na 30 dagen afschrijven.SprayPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.Benieuwd naar de algemene voorwaarden? Ga naar www.spraypay.nl/algemene-voorwaarden/

Niet langer beschikbaar: Onder rembours

Bestellingen onder rembours zijn niet meer beschikbaar. Doordat wij nu een gevestigd merk zijn met een betrouwbare naam en door de komst van afterpay achterafbetalen is deze manier van bestellen overbodig geworden.

Mijn account

Je hoeft niet perse een account aan te maken voor het plaatsen van een bestelling bij Creaplot.

Het aanmaken van een account heeft wel een aantal voordelen. Zo kun je snel en eenvoudig bestellen zonder telkens je gegevens opnieuw in te voeren. Daarnaast kun je gemakkelijk je persoonlijke gegevens aanpassen, bestelstatus bekijken, bestelde artikelen bekijken en je factuur downloaden.

Wachtwoord vergeten?

Bij het inlogscherm kun je kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Op deze pagina kun je e-mail adres invoeren, waarna je een e-mail krijgt waar je nieuwe wachtwoord in staat / opnieuw kunt instellen.

E-mail adres vergeten?

Weet je niet meer zeker of je een account bij ons hebt aangemaakt of weet je niet meer welk e-mail adres je hebt gebruikt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren / Ruilen

Als je een product wilt retourneren, kun je bij ons een RETOURFORMULIER aanvragen. Als je dit binnen de bedenktermijn van 14 dagen doet, kun je de aankoop ontbinden en krijg je je geld terug.

Hieraan zijn een paar voorwaarden verbonden:

  • Het product is compleet
  • Het product is niet gebruikt en/of beschadigd
  • Het product is verpakt in de originele verpakking, welke in goede staat is
  • Eventuele verzegeling van het product is intact
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd
  • Indien het product beschadigd retour wordt gezonden, worden de kosten bij de consument in rekening gebracht.

    Retour sturen

    Vraag het retourformulier aan via info@creaplot.nl. Nadat je aanvraag is goedgekeurd, krijg je een bevestiging met een retournummer en de verdere procedure.

    Ruilen?

    Wil je liever een ander artikel uitzoeken? Vraag dan ook ons retourformulier aan en volg de bovenstaande procedure. Na ontvangst van de retourzending zal het bedrag teruggestort worden op de opgegeven rekening of kan worden verrekend met een nieuwe bestelling.

    Garantie

    Wanneer je een product bij ons bestelt, kun je ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Standaard geven wij 2 jaar garantie op alle machines die wij verkopen, maar in veel gevallen is de garantieperiode langer omdat de fabrikant een langere garantie geeft.

    De garantie geldt volgens de wettelijk rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Wij adviseren je om de meegeleverde factuur met daarop je bestelnummer goed te bewaren, met deze informatie kunnen wij je eventuele klacht namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

    Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen.

    Voor 15:00 besteld morgen in huis! Sluiten